FAQ

1. Jak długo schną siedzenia po praniu tapicerki?                                    
Gdy samochód po praniu pozostaje otwarty i jest względnie ciepło, siedzenia są suche po około 3-4 godz. Jeżeli nie dysponujemy tak długim czasem, samochód jest uruchomiony i włączany zostaje nawiew ciepłego powietrza. Wówczas po 1 godz. tapicerka powinna już być sucha.

2. Jak długo trwa mycie samochodu?
W zależności od wielkości i rodzaju usługi, mycie samochodu trwa od 30 min. (tylko mycie z zewnątrz) do 60 min. (pakiet: mycie z zewnątrz i czyszczenie wnętrza samochodu). Długość mycia zależy zatem od stopnia zabrudzenia samochodu i usługi, które klient wybierze.

3. Jakich środków używacie do mycia samochodów?
Używamy wyłącznie atestowanych produktów Firmy Kärcher, które gwarantują wysoką jakość usługi oraz są bezpieczne dla lakierowanych powierzchni.

4. Dlaczego niekiedy po umyciu samochodu na masce pozostają ślady po owadach i jak je usunąć?
Ślady po owadach pozostają wówczas, gdy znajdują się one na masce samochodu powyżej tygodnia, szczególnie przy ciemnych kolorach samochodów, ponieważ kwas z owadów wchodzi w strukturę lakieru. Pozostałe na lakierze jasne plamki po owadach można usunąć poprzez  wypolerowanie lakieru samochodu.

5. Czy można umówić się na usługę mycia samochodu na konkretną godzinę?
Tak. W każdej naszej myjni istnieje możliwość umówienia się na konkretna godzinę. Najlepiej w takim przypadku kontaktować się telefonicznie z kierownikiem wybranej myjni.

6. Czy można zostawić samochód do mycia i odebrać go po kilku godzinach?
Zdecydowana większość naszych klientów postępuje właśnie w ten sposób. Na terenie parkingu mamy przeznaczone miejsca parkingowe należące do myjni i Państwa samochód bezpiecznie będzie tam oczekiwał na odbiór.

7. Jak Państwo rozwiązują sytuacje, jeżeli samochód posiada zabezpieczenia przed uruchomieniem np.: kod, tajny guzik etc.?
Zaufanie, którym obdarzyliśmy naszych klientów pozwala bezpiecznie pozostawić samochód i wskazać tajne zabezpieczenia. Jeżeli klient nie pozostawi takich informacji, kierownik myjni spisuje numer telefonu i dzwoni do klienta przed wjazdem i wyjazdem samochodu.

8. Czy foteliki dziecięce są odpinane w momencie czyszczenia samochodu?
Tak. Nasi pracownicy wypinają foteliki podczas czyszczenia samochodu. Właściciel auta jest zobowiązany samodzielnie wpiąć foteliki po odebraniu samochodu. Informacja dotycząca tego postępowania zawarta jest także w regulaminie myjni.

9. Jakie usługi wykonujecie poza zwykłym myciem i czyszczeniem samochodów?
Wykonujemy wszystkie usługi związane z profesjonalnym myciem i czyszczeniem samochodów, jak np.: czyszczenie i pielęgnacja skór, pranie tapicerki, nakładanie hydro i twardego wosku.

Myjnia2

 

STARY BROWAR
Parking Poziom -2

ul. Półwiejska 42, 61-888 Poznań
tel. 061 667 11 11
skype: browar.intervip
e-mail: browar@myjniekarcher.pl

Poniedziałek-Sobota 9.00 - 21.00 
Niedziela 10.00 - 20.00

- czytaj więcej.

GALERIA PESTKA
Parking Poziom -1

Al. Solidarności 47, 61-696 Poznań
tel. 061 820 34 29
skype: pestka.intervip
e-mail: pestka@myjniekarcher.pl

Poniedziałek-Sobota 9.00 - 21.00 
Niedziela 10.00 - 20.00

- czytaj więcej.

POZNAŃ CITY CENTER
Parking Poziom 0

ul. Stanisława Matyi 2, 61-586 Poznań
tel. 723 70 00 11
skype: myjniakarchercitycenter
e-mail: citycenter@myjniekarcher.pl

Poniedziałek-Sobota 9.00 - 21.00
Niedziela 10.00 - 20.00

- czytaj więcej.

Wymiana opon

Wychodząc na przeciw wymaganiom naszych klientów, Firma Intervip Plus – Myjnie KARCHER, stworzyła nową usługę – Expresową Wymianę Opon - czytaj więcej

Wypożyczalnia boxów dachowych

Boxy dachowe doskonale sprawdzają się przy przewozie bagażu, nart, wózków dziecięcych, wędek lub innego sprzętu sportowego - czytaj więcej

Czyszczenie klimatyzacji

Poprawnie działająca klimatyzacja samochodowa gwarantuje właściwą wymianę powietrza wewnątrz auta, pozwala na utrzymanie odpowiedniej temperatury i poziomu wilgotności - czytaj więcej.